Mot-mot tunggu masa

aku rasa mot-mot tunggu masa je nak mati sebab mot-mot dh semakin kurus dan lebih kurus lagi..aku dah tak sanggup nak tengok keadaan mot-mot lame2..sedih aku tengok die macam itu je..dah lama jugak keadaan die dah sebulan dah..dulu masa die demam dah bawak kat klinik haiwan kerajaan kajang,dh nampak macam ok pastu sakit mata dengan selsema pulak,..bawak lagi kat klinik haiwan cheras kerajaan sebab kt cheras ada doktor haiwan, so charge dia mahal ckit dari klinik yang takde doktor haiwan maksud aku yang ada assistant dia je...aku ingat dia akan ok ke selepas tu, tapi sama jugak perangai dia..yang sakit mata tuh dah elok dh..cuma tak tau la kenapa dia macam murung sentiasa, makan pon sikit sangat..aku tak mampu kalau nak bawak pergi klinik swasta. sekarang aku hanya redha dan berserah pada takdir je sejauh mana die boleh hidup..hmm itu je aku dpt ckp sekarang..


Comments

Popular posts from this blog

APAKAH ITU JUZ' AMMA?

Kisah aku 2021, Part 1 cerita litmatch apps cari jodoh

Kisah litmatch part 5 - Hati aku mati terus hidup balik , Part 1: Kenal dengan Z