T-tin sakit


kucingku t-tin sakit dh 3 hari tak nk mkn n minum..kalo minum pon ckit gile...t-tin jd sgt kurus..kesian sgt aku tgk..sedih aku..teramatlah sedih..smlm dh bwk g klinik haiwan kerajaan kt kajang..doctor tuh ckp die ade ulcer mulut sbb tu tak nk mkn..smlm bg mkn ubt ok la jgk..arini semakin truk plak aku tgk...bulu die dh tak terurus cm dulu2..dh kusut..bunyi meow pon tak sekuat dulu..aku sayang sgt kt kucing aku..tak kire la mane2 binatang yg aku bela mmg aku syg sgt..kalo kehilangan mmg terasa mcm hilang manusia..mmg aku akan nangis tersedu sedan..ntah la aku rasa aku lebih syg binatang agknya dr manusia sbb bile aku luahkn kt die,die mesti dgr je tak melawan blk..t-tin tolonglah kembali sihat,lincah n cergas semula..aku ni mmg dr kecik bela kucing smpi skrg..mmg tak boleh la kalo takde kucing..rse cm ntah jeles je tgk org de kucing..n dlu mse aku tak bela kucing,bila teringt kucing2 aku yg lpas2 yg pernh aku bela mesti kdg2 mengalir airmata sbb takde kucing,sekarang dh ade..tibe die jatuh sakit..

ya ALLAH,tolonglah sembuhkan t-tin..amin..

Comments

Popular posts from this blog

APAKAH ITU JUZ' AMMA?

Kisah aku 2021, Part 1 cerita litmatch apps cari jodoh

Kisah litmatch part 5 - Hati aku mati terus hidup balik , Part 1: Kenal dengan Z